Awarie systemów informatycznych na ogół zdarzają się w najmniej odpowiednim momencie. Utrata danych, przerwy w pracy i zakłócenia w komunikacji wiążą się z trudnymi do oszacowania kosztami - ze stratą Klientw włącznie.
Systematycznie prowadzony nadzór funkcjonowania systemu i opieka techniczna zmniejsza ryzyko strat i podnosi efektywność pracy.
Wszyscy jednak zdajemy sobie sprawę, jak drogie jest utrzymanie wykwalifikowanego zespołu informatycznego wewnątrz firmy. Nie mowiąc już o tym ile kosztują profesjonalne szkolenia pracowników oraz ile potrzeba czasu na skompletowanie zespołu specjalistów.
W takiej sytuacji pomocny staje się Outsourcing Informatyczny czyli zlecenie opieki zewnętrznej firmie informatycznej. Mogą Państwo dzięki temu uniknąć tworzenia własnego zespołu specjalistów i kosztów nieuchronnie z tym związanych.
ZAKRES DZIAŁANIA
Ze względu na dynamiczny rozwoj informatyki, jeden człowiek nie jest w stanie zdobywać na bieżąco specjalistycznej wiedzy na wszystkich jej płaszczyznach. Nasza firma zatrudnia specjalistow w każdej z dziedzin informatyki, ktorzy bez przerwy doskonalą swoje umiejętności i na bieżąco śledzą wydarzenia na rynku informatycznym. Zakres działania objęty opieką informatyczną jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb Klientów, do najczęściej spotykanych czynności można zaliczyć: utrzymanie nadzoru nad komputerami, instalacja oprogramowania, konfiguracja sprzętu komputerowego, archiwizacja danych, odzyskiwanie utraconych danych, rozwiązywanie sytuacji awaryjnych, planowanie zakupów sprzętu i oprogramowania informatycznego, szkolenia użytkownikow z obsługi sprzętu i oprogramowania, doradztwo strategiczne i eksploatacyjne, dostęp do systemu wsparcia HelpDesk. Możemy pomóc Państwu praktycznie we wszystkich dziedzinach związanych z informatyką. Jeżeli zwrócicie się Państwo do nas z jakimś problemem to na pewno pomożemy go rozwiązać.
METODY DZIAŁANIA
Dla każdego klienta tworzona jest indywidualna, dopasowywana do potrzeb umowa współpracy. Jej zawarcie daje Klientom gwarancje czasu, w jakim przywrócona zostanie sprawność sprzętu. Umowa serwisowa - podpisywana jest umowa pomiędzy klientem a naszą firmą. Uzgodnienia tworzone są pod indywidualne potrzeby klientów. W przypadku zgłoszenia awarii, pracownik firmy ALTI przyjeżdża na miejsce awarii i usuwa ją. Umowa taka gwarantuje nieprzerwaną opiekę nad Państwa sprzętem, a zarazem daje pewność stałych kosztów miesięcznych związanych z opieką techniczną nad sprzętem komputerowym. Podczas kilkuletniej opieki nad małymi i dużymi firmami wypracowaliśmy sprawny system kontaktu z klientem. Jesteśmy w stanie bardzo szybko rozwiązywać problemy, łącznie z dotarciem do siedziby Państwa firmy. W ramach naszych usług świadczymy usługi konsultingowe, możemy rownież dostarczać Państwu nowy sprzęt i oprogramowanie na bardzo korzystnych warunkach. Większość problemów zgłaszanych przez naszych klientów może być rozwiązywana przez specjalistów za pośrednictwem zdalnych połączeń. Jeśli w grę wchodzi konieczność udania się do siedziby klienta, nasz serwisant zawsze dotrze na miejsce, w uzgodnionym wcześniej terminie. W przypadku, gdy sprzęt będzie wymagał naprawy w serwisie, w jego miejsce podstawiana jest jednostka zastępcza o zbliżonych parametrach, w celu zapewnienia ciągłości pracy.
konfiguracja usług na serwerze opartym na najnowszej dystybucji systemu LINUX
dostęp do internetu
- konfiguracja do odpowiedniego medium ( neostrada, DSL, net24, provider lokalny, łącze dzierżawione )
- dostęp zdalny do serwera
- określenie dostępu (z możliwością obostrzeń) na stanowiskach klienckich
- dostęp zdalny do stanowisk roboczych (np. VNC,VPN)
- dostęp na urządzeniach mobilnych
serwer plikowy
- oparty na SAMBA'ie
- określenie użytkownikom praw dostępu do wybranych zasobów
zabezpieczenia
- firewall
- automatyczna archiwizacja danych
- ochrona antywirusowa i antyspamowa przy serwerach pocztowych SMTP lub bramkach pocztowych
- system maksymalnie szybkiego podniesienia serwera po awarii
konfiguracja serwerow i usług bazodanowych
- serwer InterBase
- serwer FireBird
- serwer Postgre SQL
- serwer Sybase SQL
- serwer MySQL
- serwer www
- PHP
- konfiguracja stanowisk klienckich do współpracy z aplikacją i serwerem
- monitoring MPX
- serwer kamer z dostępem przez internet